Dr. Pepper is The Shit

Random ass forum with random ass people
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Interesting thing my old GF sent me...
Fri Apr 23, 2010 1:54 pm by Kerlookami

» I'm tired of this fucking county
Wed Mar 17, 2010 5:45 pm by Bccboy

» Sick fucking jacket!
Tue Mar 09, 2010 7:26 am by Kerlookami

» Toroooooo!!!
Sat Mar 06, 2010 10:20 pm by brandoncrogers

» Wolf Man_______
Sat Mar 06, 2010 5:59 pm by Christian_on_Chronic

» I think I'm really gonna like this... beta comes out May 3rd
Thu Mar 04, 2010 2:37 pm by Inner Demon

» Why I love my new job
Thu Mar 04, 2010 1:30 pm by Bccboy

» Photo 3 Project Jawn DRUG ADDICTION FTW
Thu Mar 04, 2010 9:25 am by brandoncrogers

» Mass Effect 2
Thu Mar 04, 2010 9:23 am by brandoncrogers

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Affiliates
free forum
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 22 on Sat Feb 27, 2010 11:24 am

Share | 
 

 I'm tired of this fucking county

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Christian_on_Chronic



Posts : 22
Join date : 2010-02-25
Age : 25
Location : Blue Bell, PA

PostSubject: I'm tired of this fucking county   Sun Mar 07, 2010 6:03 pm

I've had my car searched, been pulled over 3 times, and have thousands of dollars of fines to pay off.

Oh yeah that old fart sitting on the throne keeps writing warrants for my arrest.

Fuck you Montgomery County!

Yeah... I'm in some trouble lol, and luckily I'm getting far away from PA for college.
Back to top Go down
View user profile http://www.formspring.me/jvikadin
Bccboy

avatar

Posts : 31
Join date : 2010-02-25
Age : 24
Location : Facebook >.>

PostSubject: Re: I'm tired of this fucking county   Wed Mar 17, 2010 5:45 pm

lmfao wtfff you be doingngg???
Back to top Go down
View user profile
 
I'm tired of this fucking county
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Tired of politics!
» Castlecove Pottery County Kerry Ireland
» Aroostook County Rock Crawling
» George Clooney producing: 'August: Osage County' starring Julia Roberts and Meryl Streep
» Commercials you are tired of.....

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dr. Pepper is The Shit :: Forum Topics :: Random-
Jump to: